BURO IRIS

MARKETING EN COMMUNICATIE ADVIES

 
 

Grenzen verdwijnen, nieuwe landen bieden soms verrassende concurrentie, een jonge generatie met andere denkbeelden en een andere levensstijl en werkhouding betreedt het toneel, een crisis die zijn sporen nalaat in de economie, kortom: een bewogen tijd. Een tijd ook waarin oude vertrouwde merken verdwijnen, nieuwe merken ontstaan en sterke merken die op tijd en goed weten in te spelen op al deze ontwikkelingen furore maken. BURO IRIS staat u graag terzijde om ervoor te zorgen dat u nu en in de toekomst bij de succesvolle merken hoort. 


BURO IRIS is een veelzijdig, bevlogen en onafhankelijk strategisch adviesbureau voor marketing en communicatie. Het bureau is gespecialiseerd in brand strategy en brand activation: het ontwerpen of aanscherpen van de positionering van uw bedrijf en het uitwerken van deze strategie in alle marketing- en communicatievelden. Denk hierbij aan marketingcampagnes, pr- en mediastrategie, internal branding, sponsoring en events, arbeidsmarktcommunicatie en social media strategie.


Een merk is pas succesvol als het een plek veroverd heeft in de hoofden en harten van mensen, uw klanten en medewerkers, uw relaties, business partners en aandheelhouders. Dat is de expertise van BURO IRIS. Meer weten? Op de volgende pagina’s vindt u uitgebreidere informatie over de diensten van BURO IRIS. U kunt uiteraard ook altijd contact met ons opnemen: wij staan u graag te woord.

 

In de Griekse oudheid was Iris de godin van de regenboog, brug tussen goden en mensen, tussen hemel en aarde, tussen lucht en zee. Als geen ander wist zij te laveren tussen en in de verschillende werelden, krachtig, kleurrijk en succesvol. Zij bracht eenheid, bedacht creatieve oplossingen en gaf richting aan de toekomst.

Communicatie in een nieuwe tijd

BURO IRIS                        AMSTERDAM                        KvK-nummer 34387355                        +31 6 54700330                        info@buroiris.nl

“De waarheid van gisteren is de onzekerheid van vandaag en de illusie van morgen.” (Frank Volmer)